lördag 12 februari 2011

hej kroppen, lever du idag oxå?

förra helgen var de som sagt mara. sängen hälsade jag inte på fören efter fyra både fredag och lördag natt.. gick fin fint att vända tillbaka dygnet söndagkväll/måndag morgon.
denna helg har P inspelning.. eller natten som var, från elva, när vi var på plats i går kväll... och fortfarande springer de runt och tar bilder. Jag gav upp efter tio i morse.. på en smal soffa i ett matrumm nere på stan. nu har jag vaknat.. och försöker sakta men säkert känna att kroppen ska vakna med mig. men hur jag ska få detta att bli rätt igen sovmässigt känns sneppet knivigare en förra helgen.. känner mig mer som en levande sobi en någe annat och vet inte om jag är pigg eller om de är det godis som jag lever på just nu som håller mig vid liv.
måndag morgon.. jag ska fightas med dig.. men just nu känns du som en hård motståndare.

Inga kommentarer: