tisdag 14 september 2010

de där med tvättandet

20 augusti hade vi tvätt tid sist.
om ca 25 min har vi det igen... behöver jag meddela att det känns motigt att börja.
de har varit inne på sista värsen på underkläder strumpor och annat väldigt länge..
skrattade gott åt p när han klättrade i en t-shirt storlek XXL i lördags.
har även observerat att han går i skjorta till jobbet just nu.. och de måste nog ha att göra med att hans garderob är näst intill tom.
sen kan man pratar om träningskläder.. men de är så äkligt så de låter jag bli (trotts badkarsaktionen förra veckan..).
nu, mot tvättstugan.
när jag blir vuxen ska ja ha egen tvättmaskin.

Uppdatering: värdens bästa uppdatering.. läste just på tvättstuge dörren att från och med idag har hela området bara en tvätt stuga. alltså från att vara ett helvete att finna en tvätt tid där de fanns två.. så tror ju jag inte att hälften så många kommer bli speciellt mycket bättre.
hur tänkte hyresvärlden nu, egentligen?

Inga kommentarer: