onsdag 4 augusti 2010

det regnar

ska de regna på lördag?
kläder.
min p kommer döda mig när jag i kväll tusen gånger ommer fråga om kläder till lördagen.
men för e har jag svårt att låta bli..
kräftskiva står på schemat.
och ja lovar.
jag har aldrig träffat någon av dem som ska dit.
tror de är sådana där vuxna.
klädkod?
skor..
om ja frågar P om skor så kommer han inte lyssna på mig på hela kvällen.
men jag kommer fråga endå..
vill lixom veta, vad han tror och tycker.
om de regnar, kan ja gömma mig i en poncho då?
som ett spöka.. se alla lyssna, men inte blir sädd
som ett spöke.
e, ja kommer absolut överleva lördagen oxå.
men ja har ju som vana att oroa mig för mindre viktiga saker.
som vad ja ska ha på mig..

1 kommentar:

Made in Sweden sa...

ta pa dig na snyggt vannen, en skonhet klar i allt! =)