söndag 23 augusti 2015

Tidnings inspiration

Jag hade en sväng i våras jag köpte hus och inrednings tidningar av olika slag. Testade mig fram. Så där när man ska bli med hus så vill man ha inspiration. Fick även en tre decimeter hög hög med Gård&Torp av förra ägaren. Sjukt kul då de sitter gem på de sidor han tycket om. 
Igår satt jag och bläddrade i några av dem för idéer på grind till infarten vid huset. Vi har fått en stor rymmare i huset nämligen. Tar mig in på tidningen i frågas hemsida och inser att jag helt plötsligt köpte mig en prenumeration. Två skålar till fin porslinet i gåva och bra läsning för vintern i postlådan. Och vist blir man bättre husägare om man får bli lite peppad av anda med jämna mellanrum.

Nu måste jag dock läsa också så de inte blir lika olästa som den Mama prenumerationen jag hade i fjol.. 

Inga kommentarer: