måndag 3 september 2012

Läser om kärlek, avslut, död och vardagar

På väldigt lång tid har jag inte bara hängt på nätet. Bara surfat utan klockan. Grävt ner mig i bloggarna jag läser ibland men inte alltid. Läst hur sommaren varit. Sätt att niotillfem Sandras förhållande är slut och känt att kärleken gör ont. Läst att en baby har dött av den elaka cancern och gråtit lite över det.

Jag inser att det är en dal av vad jag gjorde förr jag inte gör i den vardagen jag haft nu. Att jobba, pendla, träna och vara sambo och kompis, samt ha sommarhus. Det gör att inte slösurfa finns med. Bara lunchsurfa, telefonkösurfa eller snabbis surfa innan läggdags.

Jag gillar bloggar. Jag gillar att dela folk jag inte kännes liv. Som om jag känner dem.
Jag gillar även att blogga. Att dela vissa fragment i livet med er. Jag blir sällan naken av att blogga. Inte alls som jag blir av facebook eller andra mer direkta medier.

Nu ska jag sova. Har surfat mig trött.

Inga kommentarer: