fredag 2 mars 2012

självförtroendet

När jag lyckas hålla mitt självförtroende över vattenytan när jag skriver så flyter de ändå på rätt bra. Jag fastnar men kämpar mig endå igenom.. sen tänker jag på ord som min handledare sagt eller på de uppsatsen som jag läser och inser att de typ är lika värt att lägga ner. Och med de tankarna blir de då ingen uppsats.
Kämpar i alla fall på idag. Försöker se teorin på nytt sätt och försöker komma på nått mer vettigt att fylla ut den med.

Tog med Faro på lunch rundan.. alltså löpning. Mycket trevligt första två kilometrarna.. för då drog han mig. Men även han inså att jag inte skulle stanna så han sprang fint bredvid de sista fem.. alltså uppe i sju fina kilometer nu.
De är bra att löpningen går bra.. för de får i alla fall lite energi till kroppen.

1 kommentar:

Cat sa...

sitter på viking line terminalen o fnissar åt tanken när Faro gett upp med att springa fort :-) Vad roligt att det fungera bra för er i alla fall!