fredag 8 juli 2011

Ibland är de sömnen som får lida

Fotade igår. Redigerade och kom inte från populate fören strax innan ett.. tappade lås vajern till cykel och fick åka tillbaka och hämta den. Vattnade blommorna. Filosoferade. Gick och lade mig. Kvart i sex ringde klockan. Kramade på den sjuka sambon. Färgade håret, brädde mackor och packade inför ännu en Hälsinge helg.
Insåg när jag borde cyklat att plånboken inte var där den borde vara.. hittade den 3 min senare i bilen. Tog ett snabb spinn pass till tåget och inser att jag älskar när livet känns effektivt (Jag tog tåget i sista sekund.. ännu en gång).
Vet jag att sömnen får lida. tyvärr.
Huvudverken som gnott i många dagar har börjat blekna.. känner att jag börjat komma ikapp mig själv. de känns fint.
Nu fotsätta effektiviteten på kontoret.

Inga kommentarer: