måndag 31 januari 2011

Mycket Wall Street nu

Följer Daniel Kederstedts blogg Wall Street- bloggen så SVD en av de få ekonomibloggar jag känner är så pass Olångtråkig och Olångradig att jag fortfarande orkar mig på att gå in på.

Känner att jag egentligen inte haft något större inresse eller ens varit så pass almenbildad att jag ens vetat vad Wall Street var innan.. men att jag nu börjar få lite koll.

Igår var de film på döbeln och som så passande så såg vi Wall Street: Mony Never Sleeps.
Ingan höjdarfilm i sig... och allt egenomiskt innehåll intreserar mig inte speciellt närmnvärt. Bara jag fattade inehåll och budskap så blev de sedan mer en väntan på att sova (tyvärr) men anledningen att jag inte somnade före slutet var den snygga tjejen.. ska blogga mer om henne sen tror jag.

Inga kommentarer: