onsdag 11 november 2009

att räcka till

just nu känns det inte som jag gör något tillräckligt..
jag räcker inte till.
pluggandet får förlite tid.
jag kommer inte igång med träningen.
jag känner mig inte social.
jag är inge engagerad.

ja vet inte vad som pågår.. om de beror på att den blå himlens frånvaro inte ger mig energi..
eller om de bara är så att allt har hamnat i en dålig spiral.
nu måste ja sova middag för att orka med resten av dagen..
tröttheten gör inget bättre.
gårdagens fotning blev minst sagt ett sent projekt att avklara.
först plugga till ögonen viker..

2 kommentarer:

Em sa...

... vissa perioder i livet... kanske vi måste enbart acceptera att vi fuknar så.. eller?

Skickar några myskramar till dig under din middags-vila=)
Pussar

Ninnie sa...

Det kanske bara är så att du har lite för mycket som du tycker att du ska klara av just nu? Vissa perioder behöver kroppen mer vila än andra gånger...