tisdag 25 mars 2014

Livet utan dator

Sedan vi kom hem i maj har jag nog inte startat min privata  bärbara dator mer en fem gånger. Alla gånger har inneburit viss frustration då den datorn gick relativt hårt åt under resan. Snart är det dock dags då jag ska göra bokslut på ett företag där 2013 var mer en dött.
Sitter nu med min PC (jobb dator) hemma i soffan och inser dock att jag saknar att skriva på en rikig dator. Ipaden den lille går allt väldigt bra att surfa på men skriva och främst blogga går lixom inte av sig själv. Stora datorn i hälsingland har inget internet och används mest som film och serievisare till oss tv-lösa människor. Vet inte var jag vill komma med detta riktigt. Men inser i kväll att jag ändå saknar en riktig dator med riktig uppkoppling. Men var sak har sin tid. Även min kära blogg och ärligt inser jag att det är dött här nu och har varit väldigt länge men jag tror bloggen vaknar till liv igen. När vet jag inte men jag tror att bloggtiden kommer tillbaka. Lika som jag tror att löpningen kommer tillbaka i mitt liv igen den med.. men när vet man ju aldrig.

Inga kommentarer: