fredag 15 juli 2011

Mobil nörd


Klarade mig bättre en väntat utan mobil från tisdag morgon till onsdag kväll. Missade nyheten om min kära väns jobb, men någon timme set gör ju inget. Missade även ett födelsedagsfirande, det var lite synd. Men annars gick de licksom fint. Skönt att inte behöva fokusera på den där mekaniken.
Dock inser jag att om ja nu ska ha en mobil så vill jag ha en enkel och lätt eller den värsta. Tog några bilder med Ps Iphone 4 i onsdags och konstaterar att skillnaden mellan de och Iphone 3 som jag springer runt med är natt och dag. Kvalitén på bilden och framförallt hastigheten.
Idag har jag till och med googlat Iphone 5...
de de kallar jag sjukt nördigt.

Bilden ovan tog jag i Hågelby igår.. lite kallt och ruggigt men mysigt ställe. Kan tänkas bli fler besök dit.

Inga kommentarer: