torsdag 21 juli 2011

Godmorgon fröken olsson

En dag i början på denna vecka köpte jag mig tre pocketböcker (tre till..). Gick några varv på pocketshop och funderade vad jag ville ha. Tog en klassiker (läser den nu), tog en deckare (längesedan, en per sommar är ett måste?). Tog en bok det stod favorit skrivet bredvid. Tjejen i kassan tyckte ja gjort bra val (de kanske hon säger till alla?).
Läste just detta inlägg och insåg att den boken skulle ja köpt. Läste sedan kommentarerna och funderade på varför jag inte läste dem innan jag gick och shoppade böcker. En bok höjd dock mer en de andra. Blev nyfiken och sökte på den... och vipps visades framsidan på boken jag köpte i början på veckan..
Kanske dags att börja lära sig titlar och författare snart?

1 kommentar:

Jenny S sa...

Köp och läs den boken som du läste om i inlägget. Den är grymt bra!! Jag kunde knappt lägga ifrån mig den...