torsdag 3 mars 2011

Bättre sent en aldrig

Mins inte om de var i november jag började maila med studievägledaren om behörigheten på ex-jobbet. Står ju som jag säkert nämnt i något panik inlägg här att jag måste ha den gymnasiekursen för att skriva uppsatsen.
Jag fick bara skumma oklara svar med en massa bifogade dokumen med ännu oklarare beskrivningar i. Frågade igen.. och efter någon vecka fick jag svar att jag måste ange mitt personnummer. Sen tyst igen..

Idag, efter att jag mailat igen kom ett svar:


Hej Susanna,

Jag och xxxxx har tänkt om varandra här tyvärr, jag svarade på frågan till xxxxx som i sin tur trodde jag hade svarat dig. Svaret, även om det kommer sent, är att du inte behöver tänka på engelska B, det du har med dig ger dig motsvarande kunskaper.

Mvh xxxxx, antagningen


Fint, sent men ändå väldans positivt. Dock bör jag komma igång med den där utrikiskan i alla fall för att jag ska kunna hänga med i kurserna i höst. Men de är ett senare porblem. Okej?

Inga kommentarer: