onsdag 9 februari 2011

men de är ju snart flytt dags

eller snart och snart..
ingen har börjat varken rensa eller packa..
det hinns med säger han som jag bor med.
gör det det?
hur långt innan är det vettigt att börja?
vem är det som väljer vad som får följa med in i det nya?

jag har börjat att drömma i tanken.
jag tänker mycket färg (mot de tristaste väggarna vi kommer ha)
jag tänker gammalt (vilket gammalt då, egentligen?).
men även lite coolt, även sambon ska trivas..

Jag drömmer om Josef Frank kuddar.
Coola vägg bonader.
Nya fräcka lampor.. även de ska vara cool.
annars hem trevligt.

någon som vill vara med och sponsra?
inser begränsningarna..
inser tidsbristen i att finna fynden på loppis.
inser (är medveten om) min sambos motvilja.

Men för det tittar ja i fina bloggar.
och drömmer lite..

Denna från Elle gillade jag nog.

2 kommentarer:

Ninnie sa...

En vecka, knappt... Var vad jag hade pa mig senast, och det gick ju det med. :P
Kram!

susanna sa...

Ja, peter har medelat att de är en vecka som gäller även för oss.
Hjälp!