torsdag 10 februari 2011

märkesfreak

många i min omgivning skulle kalla mig märkesfreak.. men jag vet att i jämförelse med alla dessa bloggar jag läser är ja inte i närheten. men ja fyller i listan så får ni avgöra själv.


SKOR: Till vardags mina svarta angulus från Knulp, löser i Adidas just nu. Maindel kängor, fiveten, nåt oklart märke på vinter party skorna... skor är svårt. Många fast inga skor jag har.
SNEAKERS: Converse
JEANS: Acne, H&M, Filippa K, Nudi
T-SHIRT: H&M kankse.
UNDERKLÄDER: H&M, Samling
VÄSKA: Marcopolo, Haglöfs och märlarslöjd.
PLÅNBOK: Oklar svart plast skinn.
SOLGLASÖGON: H&M
KLOCKA: Fosil
SMYCKEN: Oftast inge. Annars utan märke som mest
TV: Ingen
MOBILTELEFON: Sony Ericsson Xperia den lille utan pro
DATOR: MacBook med pro
SMINK: ID och Lancome, min sminkväska är väldans liten
ANSIKTSKRÄM: Weleda, används mycket sällan, luktar inte godast
LOTION: Använder inte. Äger dock någon som doftar coccos
DEODERANT: Nivea.
TANDKRÄM: ICAs egen gel.
SCHAMPO/BALSAM: Loreal.
TVÅL: Oliv.
PARFYM: Ingen (Escada om jag anstränger mig)
MINERALVATTEN: Olika.
VIN: Inte för surt.
DRINK: Absolut.
BRÖD: Japp. Helst något hembackt surt.
MAT: allt och inget.
GLASS: Sällan.
GODIS: Sällan.
SÄNG: Vet ej, den är blå och från björks el på Ren i Bollnäs.
LAKAN: Ikea och några andra.
FRISÖRSALONG: Har ingen, det syns.
DAGSTIDNING: Svenska Dagbladet, Gefle Dagblad och Dagens industri.
MAGASIN: Helst något med foto, mammas lantliv.. Just nu Elle, dock rätt oläst.

De gick snabbt snabbt..
Nu mot tåget!

Inga kommentarer: