torsdag 23 september 2010

undrar om han dövar ett dåligt samvete

ringer p efter jag slutat och frågar när han tror han blir klar i kväll. han säger att han tror de blir i skaplig tid, med påpekar att jag ju känner honom. Han säger sen att jag gärna får hämta vilma (hunden) nere på stan och ta med henne hem. de har jag nu gjort.. hon ligger mitt i lagenheten så hon har uppsigt över allt.
men ja insåg att han nu har dövat samvetet (som ja tror finns) över att han aldrig är hemma före sju.. eller åtta heller för den delen. jag har nu sällskap och och hunden slipper sitta själv i bilen.
nu ska vi ta en promenad mitt nya sällskap och jag.
vi funderar nog påda två när egentligen kommer hem till oss..
men vi är tyst. stämningen blir bättra då.

1 kommentar:

Made in Sweden sa...

hund, har ni skaffat hund?
kraaaaam