lördag 4 september 2010

man får tröst shoppa

speciellt saker som man behöver.
skulle ut och göra några back intervaller. men den huvudverk som byggts upp under dagen vägrar värkligen ge sig... känner mig besegrad och stannar mot min vilja kvar i soffan till det är dax för kudden.
mina läppar gör värkligen ont nu. hösten är här och efter en helt fin sommar med fina oonda läppar så känner jag nu att denna verk orkar jag inte med. i min ultuna bekantskapskrätts är det två stycken som springer runt med Elizabeth Ardens, Eight Hour Cream. tittade på den ifjol. men jag är snål. kropps mjocks får sällan kosta. men en gång om året.. då gör jag vissa investeringar. men vist gjorde de mig inget, inget alls att en 50 ml tub var nersatt till 159 kr.. istället för typ 320 kr. innan jag skickade iväg beställde jag även en ny lancome mascrar (en om år sägs vara lite lite... men men.. bättra en vart annart). I fjol fick jag den jag har nu av P när han kom från New york. Denna gång hittade jag den för 129 kr. tjoho!
när andra festar så spenderar jag mina stålar på nätet..

Inga kommentarer: