torsdag 5 augusti 2010

Smoothies

om ja måste välja att leva på en enda sak. resten av mitt liv.
då skulle ja välja smoothies.
hemma gjorda.. eller från naked juice bar.
de är de enda ja är sugen på just nu.
kanske nått mörkt bröd med smör till..
men annars kan ja leva på det.
bra insikt tycker jag.
för annars är jag inte alls sugen på nått mat, dricka eller sötsaker för den delen.
och ja.. sötsaksförbjudet pågår, fortsätter och just nu ser jag inet änden. trottsa att den kanske kommer.
har enligt plan ätit äkligt mycket glass tre gånger denna sommar. för att de är sommar.
men ärligt.. ingen mersmak.
bara ja får leva på smoothies blri jag nöjd..
(finns de risk för protein brist då?)

1 kommentar:

Ninnie sa...

Ska vi bilda våran egen diet bestående av enbart smoothies? (proteinpulver kan användas i vissa så då borde det väl inte vara någon risk för proteinbrist?!) Tycker du ska komma hit och dricka lite smoothie med mig snart! <3 Puss