onsdag 25 augusti 2010

men hej separations ångesten

näst sista dagen på kontoret lider mot sitt slut.
min första peronliga kontakt med egen kund kom in på kontoret, min egen kund.
jag inser att jag svarar i telefonen och små pratar som om jag kan de här. diskuterar, ger lånelöften.
med en utvärdering av sommaren kan jag konstatera att jag har lärt mig en hel del.
när jag börjar bli bekväm med rollen så ska lämna den nu trygga tillvaron vid mitt skrivbort i gävle. jag kommer sakna mina kolegor.
jag kommer nog sakna en hel del trotts allt.
en dag till på kontoret. sen ska ja testa mina kunskper i vår utställning monter på mellanskogs mässan som final på fredag.
jag tror jag gillar att vara en del av ett företag.
tillhörighet är fint.

något annat jag definitivt kommer sakna är mina gävle sambosar, åsa och gimpa. För nog är de lite mysigt att flick skvallra innan man ska sova. hon är fin min kära vän. hon är verkligen en av de bäsaste.
tack för en fin sommar vännen!

1 kommentar:

åsa sa...

tack själv vännen.. usch vad jag kommer sakna dig!