måndag 30 augusti 2010

alvarligt talat, tiden?

hur ska ja hinna med allt.
de här med att studera 100 % plus extra och sen träna. vara social. sambo. redigera bröloppsbilder. vara äventyrlig.. och ja förståss.. läsa alla bloggar jag har fått till ovana att läsa under denna sommar.
ärligt har jag haft schema kramp i magen hela dagen.
allt obligatorikst verkar banne mig ligga på samma dagar..
testade eftermiddagen med att vara på två ställen samtidigt.
loftet och uppe på skogis.
misslykades, hamnade på skogis och har nu missat animalie föreläsningen.
kanskse typ bara att vänja mig.
har i alla fall fått ledigt från det sociala livet ikväll av cicci.. tack sötaste du.
(det är fasligt roligt att vara bland mina små tjejer igen)
men i morgon ska här varas social.
nu efter att panik mackorna sjunkit ska ja umgås med löpar skorna..
de blir en stressig höst.
ibland förstår ja inte riktigt hur de ska gå..
men de har jag tänkt förr.. och hitintils har jag överlevt alla mina terminer på universitetet.
fast just nu känns de tungt.

ska ja börja med att avklara vårens uppsatts kanske?

Inga kommentarer: